¿Què fem a DeviCAT?
Potenciem el videojoc com una indústria de talent amb projecció de futur.
DeviCAT és una associació horitzontal que agrupa empreses creades a Catalunya, però també empreses internacionals amb seu a Catalunya.
L’ecosistema català del videojoc busca projectar-se a mitjà i llarg termini a través de diferents àmbits socials, laborals, polítics i econòmics, transformant i col·locant Catalunya en un referent europeu.
DeviCAT treballa amb l’administració i l’ecosistema català dels videojocs, executant cinc línies de projecte i actuació:

Reconeixement social
dels videojocs

Professionalització i enfortiment de l’ecosistema

Internacionalització, innovació i oportunitats de negoci

Promoció del talent local i projectes autòctons

Atracció i acolliment d’empreses estrangeres
Actualment Catalunya acull 200 empreses de videojocs i 4.000 professionals.
DeviCAT impulsa i connecta la indústria.
Fes-te soci / sòcia
Fem més fort, divers i unit l’ecosistema del videojoc.
Ja formen part de DeviCAT…


Coneix les TROBADES DeviCAT
A les TROBADES MENSUALS PER A PROFESSIONALS DELS VIDEOJOCS fem comunitat, compartim coneixements i generem intel·ligència col·lectiva amb l’ecosistema d’empreses i professionals dels videojocs .
Cada mes DeviCAT organitza esdeveniments presencials amb espai de debat i una secció de networking, snacks & drinks.
Les trobades són gratuïtes, només t’has d’inscriure.

Vols treballar a la indústria del videojoc?

Actuacions DeviCAT
en el marc de la
Taula del Videojoc
NOTÍCIES
Entrevistes, articles de premsa i recursos sobre videojocs.












Notícies destacades – DeviCAT Informa

L’actualitat a Twitter @devicat_
Al nostre canal de Twitter compartim informació sobre les novetats d’empreses i estudis de videojocs, també publiquem CONVOCATÒRIES, AJUDES i SUBVENCIONS d’impuls a l’ecosistema.
Segona trobada DeviCAT: com sostenir projectes creatius i créixer sense perdre el nord
La segona Trobada DeviCAT de 2025 ha reunit més de 90 professionals del sector a Barcelona XRLab per abordar dos reptes clau per a la sostenibilitat dels estudis de videojocs: l’evolució de projectes a llarg termini i l’accés al finançament.
Iban Nadal (Ubisoft) ha explicat com Rainbow Six Siege ha aconseguit mantenir-se rellevant durant una dècada gràcies a l’adaptació constant i al vincle amb la comunitat. Sandra Hidalgo (Digital Legends) ha compartit eines i estratègies pràctiques per finançar estudis independents i fer créixer projectes sense perdre la seva essència.
Una trobada amb mirada estratègica i realista, que reafirma la voluntat de DeviCAT d’oferir espais útils i inspiradors per al videojoc fet des de Catalunya.